RECLAMATII//\\RETURURI

GARANTIA DE CONFORMITATE:


-pentru produsele comericalizate pe platforma terasaverde.ro fiind produse perisabile,nu exista o garantie legala de conformitate,insa in cazul in care clientul semnaleaza o anumita situatie vom discuta si vom incerca sa ajungem la o intelegere doar daca sesizarile sunt trimise in ziua receptionarii coletelor/produselor.


RETURUL PRODUSELOR NEPERISABILE:


Produsele neperisabile comercializate de AWESOME THINGS SRL se pot returna astfel:


- returnarea se face prin trimiterea produselor la adresa: Bd.Decebal,nr2 ,sector 3 Bucuresti, prin orice firma de curierat optati, exclus Posta Romana;


- transportul coletului de retur va fi platit de catre cumparator,in caz contrar acesta va  refuzat la primire;


- in colet se vor afla toate documentele primite initial,dar si contul si banca unde se vor returna banii;


- coletul trebuie trimis la sediul magazinului theflowershop.ro in maxim 14 zile calendaristice din momentul primirii comenzii;


- produsele neperisabile se returneaza continand toate partile / elementele / accesoriile initiale, in starea in care au fost primite - cu toate ambalajele originale, fara zgarieturi/crapaturi sau alte defecte cauzate de catre client;


ATENTIE!!! Nu se vor accepta retururi din motive banale precum: "nu este lucrat corect", "finisajul nu ma prea incanta","parea mai mare in poza","nu imi mai place", "arata mult  mai bine in poza", "nu are defect doar m-am razgandit"...


- Suma platita va fi rambursata integral, mai putin costul transportului care ramane in sarcina clientului, in 30 de zile de la primirea integrala a coletului de retur si scrisorii de denuntare (daca cele doua vin separate, cele 30 de zile trec de la ultima care a fost primita) prin acceptarea returului de catre AWESOMETHINGS SRL.


RETURUL PLANTELOR VII:


Conform legislatiei in vigoare , florile constituie produse care sunt susceptibile a se deteriora sau a expira rapid și sunt exceptate de la dreptul de retragere. Se pot face cereri de retur pentru neconformitate, asa cum este definita in acest document, cu exceptiile prevazute in acest document (nr Termeni si Conditii Comerciale).


In cazul in care clientul doreste sa returneze una sau mai multe plante din motive de neconformitate, procedura este urmatoarea:

- se trimit poze cu defectul constatat in ziua primirii coletului.Nu mai tarziu. O reclamatie ulterioara, nu va fi luata in calcul;

- dupa trimiterea pozelor, utilizatorul va astepta ca echipa noastra sa isi dea acordul pentru retur;

- returul se face pe cheltuiala clientului. Coletul cu produse retur va fi trimis fara ramburs catre sediul nostru, doar dupa ce ne-ati anuntat in prealabil - altfel nu se va receptiona;

- este necesar sa impachetati plantele atfel incat sa ajunga la noi in stare buna, fara deteriorari, flori trecute, ..

- in cazul in care plantele ajung bine si putem confirma ca cererea de retur a fost intemeiata, banii se returneaza in cont bancar, in termenul legal de 14 zile; 

- in cazul in care consideram ca solicitarea de retur a fost neintemeiata si/sau plantele au ajuns deteriorate, ridicarea plantelor de la sediul nostru este o obligatie ce va revine.;


Retururile neacceptate, ce nu sunt ridicate de catre clienti in 3 zile lucratoare, vor fi considerate abandonate si se va proceda la distrugerea, aruncarea sau donarea lor fara nici o obligatie.


In cazul livrarilor de produse fara drept de retur facute cu personal propriu (ex. Livrare cu sofer la domiciliu) nu pot fi acceptate reclamatii ulterioare livrarii, deoarece plantele sunt predate personal. Destinatarul (sau reprezentantul acestuia) are obligatia de a inspecta produsele si de a se asigura ca sunt conforme. Nu pot fi acceptate reclamatii ulterioare.


In cazul produselor fara drept de retur ridicate din locatiile fizice,magazinul theflowershop.ro, clientul (sau reprezentantul acestuia) are obligatia de a inspecta produsele si de a se asigura ca sunt conforme. Nu pot fi acceptate reclamatii ulterioare.